
Reklamní předměty s vlastním logem pro mě nejsou jen obyčejné firemní dárky, jsou to věcičky, které umí udělat radost a zároveň slouží k propagaci firmy či značky. Když jsem poprvé měla v ruce hrnek a tužku s naším logem, pocítila jsem hrdost a úsměv se mi vykouzlil po tváři. Bylo fajn mít něco, co nese značku, naší firmy a věděla jsem, že někam patřím. Lidé si takovýto reklamní předmět s vlastní logem, odnesou domů, do práce, používají ho každý den a přitom si vzpomenou na vás, na vaši firmu nebo projekt. Co mě vždycky baví, je to, když hledám ideální předmět, vybírám barvy, materiály, velikosti a představuju si, jak se lidem bude líbit, jak ho budou používat a jak jim zlepší den.
A je jedno, jestli je to praktický hrnek, stylová taška, elegantní zápisník nebo drobná věc, která prostě potěší. Každý předmět s logem má tu moc, že jiný člověk má pocit, že někdo na vás myslel a věnoval vám něco osobního. A pak je tu radost z kreativity, samotné navrhování loga na předměty je prostě super, nebo aspoň mě to baví. Můžete ladit barvy, zkoušet různé fonty, hrát si s velikostí a umístěním, až je výsledek přesně podle představ. Je to kombinace praktičnosti a estetiky, která potěší nejen obdarovaného, ale i mě samotnou, když vidím hotový produkt.
Pro mě je kouzlo reklamních předmětů hlavně v tom, že dokážou spojit lidi, vytvořit vztah, udělat radost a být něčím víc než jen „propagační věcí“. Když je vidím na stole, v kanceláři nebo v rukou klientů, cítím, že mají skutečný smysl a že ten malý detail, který vypadá obyčejně, dokáže vytvořit úsměv, připomenout dobrý zážitek nebo prostě rozzářit den. A víš co je nejhezčí? Že i když je svět marketingu často hektický, tak takovýto jednoduchý, krásně propracovaný dárek vždycky zůstává. Nikdy nevíš, kdy si někdo vzpomene na tvůj hrnek, tašku nebo zápisník a usměje se a to je přesně ten moment, který dává smysl všem těm plánům, grafickým návrhům a hodinám stráveným nad výběrem.